Otázka poradny číslo 2720

Vážený pane doktore, chtěl bych se zeptat, jak mám postupovat při řešení následující situace: 1) Moje insolvenční správkyně do dnešního dne nedoložila soudu (ani mně), jak naložila s mimořádnou splátkou, kterou jsem uhradil hned v prvním měsíci splácení splátkového kalendáře z neoprávněně deponovaných peněz a to i přes mé upozornění na tuto nesrovnalost. Na její žádost jsem jí zaslal kopii příkazu k výše zmíněné transakci, ale od té doby již se mnou nekomunikuje. 2) Při kontrole svého záznamu v insolvenčním rejstříku jsem zjistil, že moje insolvenční správkyně má od ledna tohoto roku pozastavenou činnost a též nemá žádnou provozovnu. Předem děkuji za odpověď. Štefanik
macek-pedro@seznam.cz
8. listopadu 2017 v 19:50

Odpověď

Dobrý den, pokud má Vaše IS pozastavenu činnost, tak insolvenční soud ustanoví IS nového. Vzhledem ke skutečnosti, že tato situace trvá již od ledna, jak uvádíte, doporučuji se písemně s touto informací obrátit na insolvenční soud. Pokud jde o mimořádnou splátku, tak tuto byste měl řešit již s nově ustanoveným IS, který od původního IS převezme jeho agendu. S pozdravem JUDr. Pavel BERGER, advokát, insolvenční správce
Pavel Berger
9. listopadu 2017 v 08:45